Bemutatkozás

Írói pályafutásom első komolyabb 58 oldalas terjedelmű kis regénnyel bontakozott ki, melyet ugyancsak barátaim olvastak, de elég jó véleménnyel voltak róla. Azóta már változott és alakult írói stílusom, de megőrizte mindemellett azokat a stílus elemeket, amik meghatározzák műveimet.

Első kisregény Beteljesületlen álmok címen jelent meg, ahogy a címe is utal rá valamilyen szinten álmaim egy része olvasható benne, persze szereplői csupán fikciók, bár felfedezhető bene jómagam személye és barátaim bizonyos jellemvonásai, de mindez csupán rejtve. Azóta már több versem és novellám született. Ha kíváncsi vagy válogass és olvass kedvedre.

Eve Taylor

Ez az oldal a saját műveimet, kitalált történeteimet mutatja be. Olvass kedvedre, kommentálj és szavazz! Mondd el pozitív negatív kritikád bátran örömmel fogadom!

2015. június 1., hétfő

Sea of Desires VI. Fejezet

VI. Fejezet


Nao lakásán

NAO POV

 

        Az elmúlt egy hétben, ahogy megbeszéltük szünetet tartott a banda. Nem kerestük Hirot és hírem sem volt róla mostanáig... ma  beszéltem Toraval és említette, hogy beszéltek arra kért, hogy vigyem le Sagat a bárba. Csodálatos egy heten vagyunk túl.  Időm nagy részét Sagaval töltöttem természetesen. Ma vasárnap van és este talizunk többiekkel... izgatott vagyok és félek is... nem tudom, mire számítsak. Nem akarom elrontani ezt a csodálatos hetet egy rossz hírrel:( Sagaval kettesben voltunk végig. Elmentünk Japán egyik Vidám Parkjába a Fuji-Q Highlandbe  és felültünk az egyik csoda masinára... egy kabinhoz hasonlítható helység, ami egy zárt üres tér meglepő volt számomra, hogy állni kell. Iszonyatosan féltem főleg mivel ez az izé egy dróton lóg... Erősen kapaszkodtam Sagaba, aki a fejem simogatta és nyugtatni próbált... Ciki vagy nem, de én zokogtam. Nincsen tériszonyom, de fiatalnak éreztem magam ahhoz, hogy ott halljak meg a szerelmemmel együtt, ha netán leszakadna ez a szar... félelmem így utólag fölösleges volt, mert nem történt semmi baki szerencsére... :) Bevallom őszintén akkor félelmembe arra gondoltam, hogy akarom őt ott és akkor. Megsúgtam neki mire arcára kiült az a hihetetlenül ellenállhatatlan mosolya... Aztán ennyit mondott
        -          Nao maci tudod, hogy bármikor és bárhol kapnék az alkalmon, hogy döngesselek, de talán ez nem az ideális hely... - de ekkor bele folytottam a szót... Ajkam az övéhez érintettem és kezem a férfiasságát markolta.  Szemei kitágultak és éreztem, hogy nemi szerve kicsit beindult pedig még semmi olyat nem tettem... de el tudom képzelni mi játszódott le abban a perverz buksijába... nem kellet sokáig képzelkednem ugyanis meg is mutatta... fúúú hát szavakat egyértelműen nem tudok rá azóta se találni, de életem egyik legszebb élménye lett... hatalmas szerencse, hogy a kocsi zárt... Miközben ebbe a Libegőben mentünk mi önfeledten szeretkeztünk a magunk fura módján :) Végig gyönyör mámorban úsztam. A legjobb az egészben, hogy már annyira megszoktam, hogy fájdalmat már nem is érzek. Megszoktuk egymást és most már keményebben is csinálhatjuk és tovább is bírom erővel. Saganak ilyen gondjai nem voltak már velem... ő már ezen átesett... állóképessége és tudása is igen komoly. Nekem ő volt az eső és remélem az egyetlen. Talán korai ezt mondanom, de el kell mondanom neki
        -          Saga... -nyögtem kissé félénken és ziháltan
        -          Tessék egyetlen Nao macim?
        -          Nekem te voltál az első...- suttogtam
        -          Tudom édesem - felelte könnyedséggel. Fülig pirultam, ő gyengéden végig simította arcom
        -          Szeretlek Nao
        -          Én is nagyon szeretlek Saga cica
        A VD-n kívűl voltunk moziban is megnéztünk egy horror filmet. Na, hát akkor döbbentem rá arra, hogy kis is vagyok igazán. Egy félős nyuszi. Oda is suttogtam neki a harmadik olyan jelenetnél, amikor a gyilkos a kését beledöfte a lány szívébe és ezt megismételte vagy háromszor. Mindenhol csupa vér volt. Saga kacagva tömte a szájába a pattogatott kukoricát én meg félszemmel a vásznat néztem.
         
        Saga POV
        Ez az egy hét Hiro társasága nélkül kurva jó volt... egyáltalán nem gondoltam rá egészen ma délig, amíg nem mesélte Tora barátom, hogy este beszélni akarnak velünk. Nagyon ajánlom Hironak, hogy ne vegye ele tőlem Nao-t mert, ha megpróbálja, akkor én kibelezem őt. Olyan gyilkos leszek, mint a filmben, amit néztünk. Az a fószer tiszta hibbant volt. 20 embert ölt meg a 2és fél óra alatt, nagyon brutális volt. A címére már nem emlékszel. Szegény kicsim nagyon félt. Végig a pólóm szorongatta és a szemét takargatta. Annyira sajnáltam őt. Az én hibámból kellet ezt végig néznie. De este kárpótoltam érte rendesen XD. Hogy mi is volt hát elmentünk a kedvenc éttermébe. Olyan kis édes, amikor eszik. Imádom az én kis Micimacim :) A vacsi után felmentünk a lakásomra vettünk egy isteni pezsgő fürdőt és a kis jól lakott medvebocsom hasán aludtam el... sok jó közös programunk volt együtt. Rengeteget ökörködtünk és hát tudjátok elég sokat huncutkodtunk az ágyban is. Kezd nagyon ellazulni, ami nagyon jó, mert így élvezetesebb mintha görcsöl. Jó még gondolom, meglepetést okozok neki sokszor, főleg amikor bedurvulok vagy újítok. Igyekszem ég gyengéden bánni vele, de a Libegőn a teljesítménye csúcs volt... a legjobb, hogy ott ő akarta. Szerintem, ahogy visszagondolok az volt az első alkalom, amikor beindult ennyire. Rögtön begerjedtem, amikor rámarkolt a farkamra. Megtalálta azt az a pontot, amire nagyon lázba jövök. Ott durva voltam így visszatekintve, de vette az akadályt és a kapcsolatunk komolyabbra fordult tőle. Remélem, hogy Hiro rendbe jött és folyathatjuk a bandázást. Hiányoznak a húrok, a közönség és a sok baromkodás a próbákon... Az órámra pillantottam
        -          Édes, mikor talizunk a srácokkal? - kérdeztem Nao-t aki a konyhában sürgött forgott. Nem hallotta a kérdésem a háloból, így kiosontam a konyhába és hátulról a letámadva kérdeztem újra.
        -          Jaj, ne osonj így mögém megijedtem :$ . A bárban fogunk találkozni a szokásos helyen 9-kor - mondta, miközben felém fordult és karjait a nyakam köré fonta. Megcsókoltam és felraktam a pultra
        -          Király. Akkor még van időnk egy numerára - szemei kitágultak
        -          Elképedek néha, hogy mennyire nagy a sexuállis étvágyad
        -          Uhh, sajnálom - mondtam és elhúzódtam.
        -          Na, gyere csak vissza, nem mondtam, hogy nem akarom. Jól fog esni egy kis romantikázás...
        -          Ideges vagy igaz?
        -          Miből jöttél rá?
        -          Remegsz és elő vetted a cigis dobozt a fiókból. Igyunk egy kis bort és bagózzunk, gyere... - mondtam és elővettem két poharat meg a bort a hűtőből. Átmentem a nappaliba és leültem a fehér fotelba. Letettem a poharakat és öntöttem. Nao csendbe jött mellettem kezébe a hamutartó cigi és a gyufa. Leült a kanapéra és rögtön rá gyújtott. Sose láttam ennyire feszültnek. Átnyúltam és a lábára tettem a kezem. Simogatni kezdte és átnyújtottam a poharát
        -          Ne idegeskedj. Minden rendbe lesz.
        -          Félek Saga-chan. Mi lesz ha vége lesz az Alice Nine-nak?
        -          Nem lesz vége. Azt nem hagyom. Fontos a banda mindenkinek. Várjuk ki mi lesz este. Jó macikám?
        -          Rendben - mondta miközben egy adag füstöt újt ki a száján. Köhögni kezdett, megijedtem felugrottam, gyorsan meghúzta a poharát és nyújtotta, hogy öntsek még öntöttem és azt is megitta. Nagy szemekkel néztem rá.
        -          Jól vagy? - kérdeztem
        -          Igen, csak egyszerre beszéltem és a füst megakadt. Sajnálom, hogy megijesztettelek - mondta még kicsit rekedten. Leültem mellé a kanapéra vállam hozzá ért az övéhez. Átkarolt és szorosan hozzám bújt. Megcsókoltam a homlokát és átöleltem. Reszketett. Nem tudtam mit tehetnék így csak öleltem és vártam, hogy megnyugodjon. Lélegzetét a nyakamba éreztem. Nagyon gyorsan kapkodta a levegőt. Sose láttam ennyire megrettenve. Elfeküdt a kanapén és rántott magával
        -          Hogy tudok segíteni? - kérdeztem és simogatni kezdtem a hasát.
-           Pontosan ezzel - felelte, így folytattam. Kis idő elteltével javulni kezdett. Nem zihált, de szívverése még mindig gyors volt. Fölé hajoltam és szenvedélyesen megcsókoltam. Lehunyta a szemét és nyelve fürgén izgett mozgott a számban. Hosszú percig játszottunk érzékien a másik ajkával és nyelvével. Eltűnődtem közbe azon, hogy mennyire kiegyen súlyozott kapcsolatban élünk. Gondolkodni kezdtem, hogy vajon meddig fejődhet még a kapcsolatunk. Komoly szándékaim kezdtek lenni. Össze cuccolás az a minimum... aztán ki tudja... De ezzel még várok, nem akarom elsietni a dolgot... ezekkel a gondolatokkal aludtam el a kedvesemmel együtt...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Bubbles Bubbles