Bemutatkozás

Írói pályafutásom első komolyabb 58 oldalas terjedelmű kis regénnyel bontakozott ki, melyet ugyancsak barátaim olvastak, de elég jó véleménnyel voltak róla. Azóta már változott és alakult írói stílusom, de megőrizte mindemellett azokat a stílus elemeket, amik meghatározzák műveimet.

Első kisregény Beteljesületlen álmok címen jelent meg, ahogy a címe is utal rá valamilyen szinten álmaim egy része olvasható benne, persze szereplői csupán fikciók, bár felfedezhető bene jómagam személye és barátaim bizonyos jellemvonásai, de mindez csupán rejtve. Azóta már több versem és novellám született. Ha kíváncsi vagy válogass és olvass kedvedre.

Eve Taylor

Ez az oldal a saját műveimet, kitalált történeteimet mutatja be. Olvass kedvedre, kommentálj és szavazz! Mondd el pozitív negatív kritikád bátran örömmel fogadom!

2016. július 26., kedd

Tiltott Szerelem III. Fejezet

III. Fejezet

-        
  Erre nem tudok mit mondani Kazuya, csak, hogy számomra is érthetetlen módon, de én is vonzódom hozzád… ellenben nem sokára becsengetnek, ideje lenne menni - terelte a témát gyorsan
-          Veled lesz az első órám -feleltem nemes egyszerűséggel rá kacsintva
-          Yuya, örülnék neki, ha az órákon és az iskolamm területén meg tudnánk tartani a kellő távolságot egymás között. Nem hiszem, hogy jó szemmel nézik a tanár-diák kapcsolatot – suttogta
-          Wakatta sensei [1]örülök, hogy kapcsolatként tekintesz már is a románcunkra. -suttogtam és gyengéd csókot leheltem puha ajkára, majd felkaptam a táskám és kiszálltam a kocsiból. Szerencsére senki nem vette észre, hogy a sensei verdájából pattantam ki. Ahogy befelé igyekeztem pár régi csoport társammal találkoztam. Az egyik öklözés után megkérdezte, hogy-hogy szakot váltottam, melyre vállat vonva csak ennyit feleltem
-          Unalmas voltak a rajz órák, minek fessem a tájat, ha alkothatok egy gigászi épületet?
-          Jogos bro- ismerték el ők is helyeselve…
-          Na, de léptem csőváz, majd ütközünk… - hadartam nekik és határozott léptekkel elindultam órára. Belépve a terembe megpillantottam Őt… a dobogó tetején állt és az asztal fiókjába matatott. Formás hátsója kecsegtetően mozgott, melytől rögvest hevesebben vert a szívem… nagyot nyeltem és az ajkamba haraptam, hogy eltereljem figyelmem.  
-          Ohayou Takahiro sensei – köszöntem hangosan, mire az osztály is felnézett a tankönyveikből és rám figyeltek.
-          Ohayou Haruko kérem, foglaljon helyett, ahol tetszik – mondta Yoshida kissé zavarba ejtőn. Beültem az első sorba közvelenül a tanári asztallal szembe.
-          Minasan, ő Kazuya Haruko, tegnap csatlakozott csapatunkhoz fogadják szeretettel és reméljük, jelenléte sok pozitív eredményhez hozzá segíti majd a csoportot. – mondta teljes oda adással és mosollyal arcán.
-          Csőváz, Yuya vagyok és azon legyek, hogy segítsem a munkát- mondtam és visszahuppantam a székembe.
-          Akkor kezdjük is az órát. Az előző órán a japán építészetről beszéltünk, melyet ugyebár a zsúpfedeles vagy cserépfedeles épületek jellemzik. A mai órán tervezünk egy ilyen  gyöngyszemet.- mindenki papírt és ceruzát vet elő és rajzolni kezdett . A tanár úr körbe járt és ahol úgy vélte bele- bele javított a rajzokba. Az enyém felett, hosszan elidőzött, majd megfogva kezem együtt javítottuk ki a hibákat és magyarázta, hogy a lényeg a pontosság és a szimmetrikus kialakítás. Majd mikor elengedte a kezem megjegyezte
-          Haruko órák után maradjon itt, hogy megbeszéljük a tovább meneteléhez szükséges korrepetálást. Az osztály felmordult és hangos „mázlista” és ilyesféle mondatok hangoztak fel. Kemény 4óra rajzolgatás után vége lett a napnak és a diákok elindultak haza kivéve engem, aki jó diáként a helyemen maradva vártam a korrepetálást. Amikor az utolsó tanuló is kiment Yuya ránk zárta az ajtót behúzta a függönyöket és elő húzott egy ezer éves projektort, mellyel hosszas bíbelődés után vetíteni kezdett egy filmet az építészet alapjairól… - álmosan bámultam ki a fejemből, mely hatására mellém ült és egy összetekert újságpapírral fejbe vágott
-          Áucs, sensei szadomazo sexet kíván? – morogtam huncutul. Arca elpirult az ingemnél fogva magához húzott és suttogva válaszolt
-          Ha jól viselkedsz, az órán lehet lesz sex is… - ezek hallatán nem bírtam magammal szorosan hozzá bújtam és hevesen csókoltam ajkát. Nyögései jelezték, hogy élvezi így folytattam, majd kezei eszeveszett sebességgel ingem gombolta én meg a nadrágom-toltam le miközben forrón csókoltuk egymást… pár perc múlva mindketten letolt nadrággal és megtépázott ingel támaszkodtunk a padomnak ő előttem én meg mögötte állva csípőjébe kapaszkodva hatoltam be kemény hímvesszőmmel…
-          Yuya… Yuya, ahh -sóhajtozta halkan, közben farkával játszott. Annyira finom volt és szenvedélyes, hogy kénytelen voltam ajkamba harapni miközben elmentem nehogy torkom szakadtábol ordítani kezdjek… rajta is látszott a gyönyör és a visszatartott sikolyok, annyira közel voltunk a végéhez mégsem akartuk abba hagyni utolsó lökésembe farkam megdermedt és folyni kezdett a popsijába ragadós nedvem elégedetten kihúztam és nyugtázva vettem észre a padlóra zuhanva, hogy ő is sikerrel járt. Mellém zuhant és mellkasomba furta arcát, így pihentünk és bámultuk a filmet, melyet benyomott az elején…
-          Ez csodálatos volt –törte meg a csendet… és simitott végig testemen.




[1] értettem Tanár úr

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Bubbles Bubbles